System Architect – Database
December 7, 2023Specialist Ofertare – Networking
December 12, 2023
Descrierea rolului – Specialist Ofertare – Data Center
Locatie: Bucuresti
Tip contract: Permanent – Full Time
1. SCOPUL POSTULUI
- Asigură elaborarea unor soluții tehnice de calitate (complete, corecte si in buget, in timp util) care corespund nevoilor clienților.
2. RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE
- Identifică cerinţele clientilor şi gestionează solicitările acestora;
- Analizează documentațiile tehnice aferente diverselor licitații și formulează întrebări clarificatoare;
- Analizează cererile clientilor si elaborează oferte, specificatii si anexe tehnice;
- Studiază și cunoaște în detaliu portofoliile si solutiile tehnice ale principalilor furnizori de tehnologie din piata si a avantajelor de business ale acestora;
- Intocmește solutii tehnice optime pentru proiectele alocate, in concordanta cu cerintele beneficiarilor;
- Pregatește oferta tehnică, avand responsabilitatea ca aceasta sa intruneasca asteptarile clientului in ceea ce priveste conformitatea cu cerintele tehnice ale proiectului;
- Pregătește clarificări tehnice, atunci cand este necesar
- Construiește Solutia tehnică in baza bugetului alocat si conform cerintelor;
- Acordă suport tehnic echipei de vanzari in timpul negocierilor cu clientul;
- Acordă asistență tehnică pe parcursul derularii contractelor de executie a proiectelor;
- Ține permanent legătura cu producătorii de tehnologie, pentru a fi permanent la curent cu noutățile tehnologice si cu trendurile pietei
- Participă la seminarii, tradeshows, evenimente și training-uri
3. CERINȚELE POSTULUI
STUDII
- Absolvent de studii superioare ale unei facultati de profil tehnic;
CUNOȘTINȚE SI COMPETENȚE TEHNICE
- Abilitatea de a traduce cerințele tehnice în soluții eficiente din punct de vedere al costurilor
- Detinerea uneia sau mai multor certificari: Dell, IBM, Lenovo, HP, etc – reprezinta un avantaj;
- Buna cunoastere a limbii engleze, in special a termenilor tehnici;
- Abilitatea de a concepe si scrie documentatii ale solutiilor, atat din punct de vedere tehnic cat si functional;
- Abilitatea de a selecta, pe baza documentatiei puse la dispozitie, a solutiilor optime din portofoliul unui producator;
EXPERIENȚĂ:
- Experienta minim 2 ani in ofertare solutii Data Center, atat ON PREM cat si CLOUD;
- Experienta in activitatea de implementare a solutiilor constituie avantaj;
- Cunoștințe de System hardware, Storage Area Networks, Network Attached Storage and Backup technologies, Clustering etc.
4. PROFIL DE ABILITĂȚI ȘI COMPETENȚE COMPORTAMENTALE
- Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa;
- Persoana organizata, capabila de gestionarea deadline-urilor multiple;
- Team-player;
- Capacitatea de a gestiona cu calm situatiile critice;
- Integritate si responsabilitate;